.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آخر هفته بارانی برای شمال کشور

 مدیریت پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز جاری با نفوذ پرفشار به نوار شمالی کشور و گذر موج تراز میانی جو در استان گیلان بارش پراکنده باران و در استان‌های مازندران، گلستان بارش باران پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان هواشناسی کشور، احد وظیفه، مدیریت پیش‌بینی و هشدار این سازمان از تداوم پایداری جو در دامنه های جنوبی البرز و بخش های مرکزی کشور تا روزهای پایانی هفته جاری و انباشت آلاینده های جوی درشهرهای صنعتی و پرجمعیت خبر داد و تصریح کرد: روز دوشنبه بدلیل افزایش سرعت وزش باد از غلظت آلاینده های جوی در استان های تهران و البرز کاسته می شود.

این مسئول با اشاره به گذر موج تراز میانی جو در روز یکشنبه در استان های واقع در دامنه های زاگرس جنوبی و برخی مناطق جنوب کشور اذعان نمود: یکشنبه در این مناطق ابرناکی، بارش پراکنده گاهی با وزش باد پیش بینی می شود و روز دوشنبه پس از بارش در برخی مناطق شرق بتدریج از کشور خارج می شود.

وظیفه در خصوص سامانه ای که اواسط هفته وارد کشور می شود، گفت: روز دوشنبه با نفوذ پرفشار به نوار شمالی کشور و گذر موج تراز میانی جو در استان گیلان بارش پراکنده باران و در استان های مازندران، گلستان بارش باران و در ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی، استان خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش برف پیش بینی می شود.

وی افزود: این موج روز سه شنبه در ارتفاعات شرقی البرز و برخی مناطق شمال شرق کشور سبب بارش پراکنده و وزش باد شده و بتدریج از شمال شرق کشور خارج می گردد.

مدیریت پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی خاطر نشان کرد: روزهای دوشنبه و سه شنبه خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج پیش بینی می شود./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.061 seconds.